نکومن بلاگ

قوانین اساسی لباس مردانه در سبک بهاری

در اینجا 3 قانون سبک بزرگ من برای آماده کردن شما بهار است

1_تعویض در پارچه های بهاری

علی‌رغم شب‌های سرد گهگاهی، آن کت‌های پشمی سنگین، ژاکت‌های بافتنی کابلی و سه راهی‌های نخی ضخیم، بیش از حد از بین می‌روند. وقت آن است که به پارچه های فنری روی بیاورید. برای کمک به شما، در اینجا لیستی از شرایطی است که هنگام خرید در این فصل باید به آنها توجه کنید: پارچه ها: پنبه، کتان، ابریشم شرایط: وزن تابستانی، فنی (اصطلاح همه جانبه برای لباس های ساخته شده از پارچه های مصنوعی و تنفس پذیر)، بدون آستر/خط آستر (روشن شدن آستر باعث می شود کت ها و کت ها در هوای گرم تنفس بیشتری داشته باشند)، دفع رطوبت.

2_روشن تر، نه روشن تر

رنگ های روشن برای بسیاری از مشتریان خصوصی من چیزی نیست. برای آن‌ها، توصیه می‌کنم «سبک‌تر، نه روشن‌تر» را انتخاب کنند. برای رنگارنگ به نظر رسیدن نیازی نیست اتوبوس مدرسه را در فصل بهار زرد یا سبز جذامی بپوشید. یک یا دو سایه روشن تر در رنگ های خنثی شما می تواند برای پالت رنگ بهاری شما معجزه کند. تغییر رنگ از نیلی تیره به آبی شسته یا خاکستری تیره به خاکستری روشن برای هک رنگ فوری

3_لایه بندی شوید

آب و هوای بهار می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین روی لایه بندی قطعات تمرکز کنید تا در آن روزهای سرد گرمتان را حفظ کنید. علاوه بر گرما، لایه بندی به ظاهر شما نیز عمق بیشتری می بخشد و به شما کمک می کند تا از تی شرت و شلوار جین معمولی متمایز شوید. اگر برای فهمیدن اینکه چگونه قطعات خود را لایه بندی کنید به کمک نیاز دارید، من یک پست با فرمول های لایه بندی لباس تهیه کردم که می توانید آن را اینجا ببینید. در حالی که پست روی لایه بندی برای زمستان تمرکز دارد، می توانید از همان فرمول ها برای بهار استفاده کنید. فقط با استفاده از نکات شماره 1 و 2 در بالا، قطعات مناسب فنر را عوض کنید و خوب می‌روید!

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *