نکومن بلاگ

کجا پیراهن مردانه آستین کوتاه را بپوشیم(قسمت اول)

پیراهن‌ مردانه آستین کوتاه قبلاً متعلق به کارگران فناوری اطلاعات و مردان ترسناکی بود که در زیرزمین‌های مادرشان زندگی می‌کردند. با این حال، زمان تغییر کرده است و دیگر اجباری نیست که فقط پیراهن‌های دکمه‌دار آستین بلند با آستین‌های بالا زده را تکان دهیم – همان‌قدر که ما آنها را دوست داریم. شاید حرکت پیراهن آستین کوتاه به دلیل ترند اخیر پیراهن هاوایی با چاپ جسورانه تحریک شده باشد، یا شاید این فقط نتیجه این باشد که دونالد گلاور و کانور مک گرگور را کاملاً باز کرده اند.

با این وجود ثابت شده است که همه ما اشتباه کرده ایم. آن قلابی که مداد فشار می‌دهد و محافظ جیب می‌پوشد، اکنون شیک‌ترین مرد اتاق است، و اکنون می‌توانید به دلایل درست مانند او لباس بپوشید.

راه های آسان برای تکان دادن پیراهن آستین کوتاه

به کنار همه شوخی‌ها، پوشیدن پیراهن آستین کوتاه هنر است و ما تمام ظاهر مناسبی برای پوشش نیازهای شما داریم، چه در دفتر، چه در یک شب در شهر یا در ساحل. پیراهن آستین کوتاه دیگر یک لباس ساده نیست، بنابراین اگر می‌خواهید بلیط نمایشگاه اسلحه را داشته باشید پس خوب توجه کنید

قوانین پوشیدن پیراهن های آستین کوتاه

تناسب: تناسب با هر پیراهنی مهم است، اما زمانی که پیراهن شما آستین کوتاه داشته باشد ممکن است اهمیت بیشتری پیدا کند. اطمینان حاصل کنید که به درستی روی سینه و بدن و همچنین در طول و عرض آستین قرار می گیرد. آستین باید تا وسط دو سر را ختم کند و فقط باید بتوانید انگشتی را بین آن و بازوی خود قرار دهید. و به یاد داشته باشید، دکمه های آنها را ببندید مگر اینکه در ساحل باشید. چاپ: پیراهن های آستین کوتاه فرصتی عالی برای بازی با الگو هستند. از آنجایی که آنها غیررسمی تر از همتایان آستین بلند خود هستند، با خیال راحت رنگ های ثابت و ظریفی را که در دفتر می پوشید کنار بگذارید. با الگوهایی مانند نگین‌هام، گل‌دار، چک، راه راه، چهارخانه یا هر چیز دیگری که احساس می‌کنید شجاعت کافی برای امتحان کردن دارید، جسورتر رفتار کنید. پارچه: اگر نمی خواهید در چاپ زیاد خلاق باشید، می توانید از پیراهن آستین کوتاه خود به عنوان فرصتی برای آزمایش پارچه و بافت استفاده کنید. با توجه به اینکه این محصول عمدتاً یک کمد لباس تابستانی است، احتمالاً چیزی سبک تر می خواهید. پنبه، کتان یا پوپلین را انتخاب کنید.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *