نکومن بلاگ

فواید پوشیدن لباس پنبه ای

پنبه مزایای زیادی نسبت به سایر پارچه ها دارد. اکنون در همه چیز از ملحفه‌های تخت گرفته تا سوخت‌های زیستی، ارز گرفته تا غذای گاو یافت می‌شود. ما بیش از 6000 سال است که از آن استفاده می کنیم و دلایل خوبی برای آن وجود دارد. اما مزایا و معایب پنبه چیست که آن را برای لباس بسیار مناسب می کند؟ مزایای این ماده همه کاره بسیار زیاد است، به این معنی که ما به این زودی ها آن را رها نمی کنیم. لباس های نخی این مزیت را دارند که نرم و راحت هستند و در عین حال قابل تنفس هستند. این یک الیاف طبیعی است که می تواند در مقیاس به اندازه کافی بزرگ تولید شود تا میلیون ها نفر را در سراسر جهان بپوشاند در حالی که هنوز مقرون به صرفه و در دسترس است. اما پنبه دارای معایب قابل توجهی است که باید از آنها آگاه باشید. این یک لیست ساده از 10 مزیت و 9 مضرات پوشیدن پنبه است.

مزایا و معایب پنبه چیست؟

پنبه مزایای زیادی دارد که عبارتند از: پنبه برای تمام فصول مناسب است پنبه یک پارچه واقعی در تمام شرایط آب و هوایی است – ساختار الیافی آن شما را در تابستان خنک نگه می‌دارد در حالی که لایه‌ای از عایق اضافی را در زمستان ایجاد می‌کند. میکروپلاستیک ها را آزاد نمی کند برخلاف الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی استر یا اکریلیک، پنبه هنگام شستن میکروپلاستیک آزاد نمی کند. این به این دلیل است که این فیبر طبیعی است تا الیافی که از مواد پتروشیمی ساخته شده است. راحت و قابل تنفس دلیلی وجود دارد که پنبه برای هزاران سال پوشیده شده است. نرم، راحت و قابل تنفس است و برای همه چیز از لباس زیر گرفته تا ژاکت عالی است.

فواید پوشیدن لباس پنبه ای

پنبه یک ماده فوق العاده همه کاره است که می تواند در هر چیزی از لباس های نرم ابریشمی گرفته تا پیراهن های هوشمند سفت تر استفاده شود. پنبه را می توان در ضخامت های مختلف بافته کرد تا استحکام، گرما و احساس آن را تغییر دهد. هزاران نوع مختلف پنبه وجود دارد، در اینجا تعدادی از آنها وجود دارد که ممکن است نام آنها را شنیده باشید. جین، جیر، مخملی، چینی، ژاکت، پاپلین. هیچ زباله ای وجود ندارد یکی از مزایای کاشت پنبه این است که هیچ یک از گیاهان هدر نمی روند. از دانه‌های پنبه می‌توان برای تغذیه حیوانات یا تولید روغن پنبه‌دانه استفاده کرد و ساقه‌ها پس از برداشت دوباره در خاک کشت می‌شوند. از کل کارخانه پنبه می توان برای تولید تعدادی از محصولات مختلف استفاده کرد. بله، پنبه یک پارچه طبیعی است پنبه یک الیاف طبیعی است که از گیاهان پنبه ای رشد می کند که در بهار کاشته می شوند و در پاییز برداشت می شوند. از کاشت تا برداشت محصول حدود پنج تا شش ماه طول می کشد.

پنبه فوق العاده قوی است یکی از چیزهایی که پنبه را خاص می کند استحکام آن است. در واقع، وقتی پنبه خیس می‌شود، در واقع قوی‌تر می‌شود، که برعکس اکثر الیاف سلولزی مانند ابریشم مصنوعی (خمیر چوب) است. این بدان معناست که می توانید اجازه دهید ماشین لباسشویی خود کار را انجام دهد بدون اینکه نگران از دست دادن شکل لباس خود باشید. همچنین به ماندگاری لباس‌های شما کمک می‌کند، که کلید هر کمد لباسی پایدار است. پنبه غیر حساسیت زا است پارچه های نخی از دیرباز برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می شود. این پارچه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و به همین دلیل در بانداژ و گاز استفاده می شود. در صورت امکان، برای جلوگیری از مواد شیمیایی غیر ضروری و همیشه بهتر است پنبه ارگانیک را انتخاب کنید. پنبه قابل ترکیب است به عنوان یک ماده طبیعی، پنبه 100٪ زیست تخریب پذیر و قابل کمپوست است. پارچه‌های پنبه‌ای درمان‌نشده معمولاً در کمتر از 6 ماه خراب می‌شوند، با این حال مخلوط‌های پنبه یا پنبه‌های فرآوری‌شده ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. زراعت پنبه در حال کارآمدتر شدن است تکنیک های کشاورزی مدرن، به ویژه در ایالات متحده، پنبه را از طریق بهبود کارایی پایدارتر کرده است. ارقام بسته به منبع متفاوت است، اما یک مطالعه بیان می کند که بین سال های 1980 و 2015 در آمریکا بوده است

جهت دیدن نیزر مجموع نکومن مد بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک

پیراهن مردانه شروین 9

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

1 نظر در “فواید پوشیدن لباس پنبه ای

  1. ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *