نکومن بلاگ

لباستو متناسب با رنگ پوستت انتخاب کن

لباستو با رنگ پوستت انتخاب کن

بهترین رنگ ها برای پوست رنگ پریده کدامند؟ آیا رنگ سفید باعث می شود که شما شسته به نظر برسید؟ اگر پوست تیره تری دارید چه؟ ما همه آنجا بوده ایم. چیزی را امتحان می‌کنید، برای تیپ بدنی شما توصیه می‌شود، در ترند است، بنابراین باید عالی باشد؟ اما به دلایلی، اشتباه به نظر می رسد، و نمی توانید کاملاً انگشت خود را روی چه چیزی بگذارید. در این حالت معمولاً به این معنی است که رنگ های لباس شما با رنگ و رنگ طبیعی پوست شما سازگار نیست. البته، می‌توانید بدون توجه به رنگ پوست، هر لباسی را که دوست دارید بپوشید، و گاهی اوقات رنگ‌هایی که معمولاً جواب نمی‌دهند! با این حال، رنگ لباس‌های شما می‌تواند به نفع شما باشد، بنابراین بهتر است بدانید کدام رنگ‌ها بیشتر از بقیه به شما کمک می‌کنند. قبل از شروع توصیه به شما در مورد اینکه چه چیزی می توانید بپوشید و چه چیزی نمی توانید بپوشید، باید مشخص کنید که در چه قسمت هایی از طیف رنگ پوست مناسب هستید. ممکن است برای برخی افراد بی‌معنا به نظر برسد، اما اغلب ممکن است خود را بین دسته‌بندی‌ها بیابید، ناگفته نماند که هرازگاهی خود را به رنگ برنزه می‌کنید. برای ساده نگه داشتن آن، ما چهار گروه رنگ پوست را انتخاب کرده ایم. رنگ پریده، روشن، زیتونی و تیره. خودتان را با توضیحاتی که به بهترین شکل شما را توصیف می کند مطابقت دهید و برای رنگ پوست خود خرید کنید.

چه رنگ هایی با پوست رنگ پریده بیشتر مطابقت دارند؟

اگر فقط به فکر یک روز آفتابی می سوزید، به ندرت برنزه می شوید و با کوچکترین نور آفتاب، کک و مک های شما از قبل شکوفا می شود، به احتمال زیاد پوست رنگ پریده یا روشن دارید. با پوست رنگ پریده، برخی از رنگ‌ها باعث می‌شوند که شما را شسته به نظر برسانید. سعی کنید از پوشیدن سایه های روشن و پاستلی به تنهایی خودداری کنید زیرا باعث می شود شما کدرتر از آنچه هستید به نظر برسید. از رنگ سیاه دوری کنید زیرا کنتراست بسیار شدید دارد و سفیدها زیرا کنتراست بسیار کمی دارند. به رنگ های خاکستری، بژ و سرمه ای بچسبید. آنها رنگ بیشتری را در شما نمایان می کنند. اگر رنگ روشن‌تری را دوست دارید، آن را با رنگ‌های تیره‌تر ترکیب کنید. یک تی شرت پاستلی را زیر یک ژاکت بمب افکن سرمه ای یا یک روپوش سبز قرار دهید.

چه رنگ هایی با پوست روشن بیشتر مطابقت دارند؟

خبر خوب! شما گزینه های زیادی دارید، اما هنوز باید ملاحظاتی را در نظر بگیرید. شبیه پوست رنگ پریده، مگر اینکه کمی برنزه شده باشید، از رنگ های پاستلی، سایه های برهنه و هر چیزی که ملایم و رنگ پریده است دوری کنید. هدف این است که درخشش طبیعی و ته رنگ گرم خود را نمایان کنید. رنگ را از شما خارج نکنید. رنگ های خاکی مانند سبز، خاکی و قهوه ای را انتخاب کنید. روی یک تی شرت سفید بپوشانید و با کمی جین نیلی ست کنید. یک سایه خوب پاییزی مانند نارنجی سوخته، مارونی یا زرد خردلی با لایه پایه تک رنگ به خوبی کار می کند. تک رنگ نیز دوست شماست، با لباس خود کاملاً تک رنگ باشید یا به سادگی چند قطعه اصلی را در کمد لباس خود نگه دارید تا با آن لایه لایه کنید.

چه رنگ هایی با پوست تیره بهتر به نظر می رسند؟

شما برنده قرعه کشی مطابق رنگ شده اید. اگر رنگ پوست شما تیره تر از پوست زیتونی است، بهترین انتخاب را دارید. از رنگ‌های پاستلی گرفته تا رنگ‌های تند روشن، پوست شما کاملاً مکمل رنگین کمان است. فقط از قهوه ای ها دوری کنید، باز هم نمی خواهید برهنه به نظر برسید. پوشیدن تی شرت گاه به گاه خوب است، از سر تا پا اجتناب می کنید. مشکی یک گزینه محکم در سر تا پا است، شما هنوز هم می توانید عالی به نظر برسید. رنگ های روشن تر را بیشتر انتخاب کنید زیرا رنگ پوست شما کنتراست طبیعی را ارائه می دهد. پاستل، رنگ‌های کم‌رنگ و رنگ‌های سفید را بدون ترس از ظاهری تمیز تهیه کنید. رنگ‌های روشن نیز خوب عمل می‌کنند، از یک قطعه زنده استفاده کنید و برای نتایج خوب با سایر قطعات ساده لایه لایه کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *