نکومن بلاگ

تیپ کلاسیک در فصل بهار

در سرتاسر دنیا، بسیاری از ما با آغوش باز از نسیم گرم بهار استقبال می کنیم. با این حال، در حالی که فصل‌های انتقالی می‌توانند یک استراحت بسیار لازم را از آب و هوای شدید فصول گذشته ارائه دهند، لباس پوشیدن آن‌ها به دلیل الگوهای دمایی غیرقابل پیش‌بینی‌شان ممکن است دشوار باشد. خوشبختانه راهی برای تفریح ​​با تغییر آب و هوا وجود دارد. از طریق لایه‌بندی ماهرانه و کمی خلاقیت، لباس پوشیدن برای دماهای متغیر می‌تواند کمتر یک کار طاقت فرسا باشد و بیشتر فرصتی برای اجازه دادن به سازگاری مد روز شما باشد. در اینجا، ما برخی از سبک های مورد علاقه خود را، هم برای سلیقه های رسمی و هم برای سلیقه های غیررسمی، به شما ارائه می دهیم که برای فصل بهار (جناسی در نظر گرفته شده) مناسب هستند.

لباس کلاسیک بهاری به همان اندازه که شیک است ساده است و می‌توان آن را با لباس‌های بیرونی سبک، پارچه‌های تنفس‌پذیر و یک جفت چکمه‌های معمولی محکم به دست آورد.

چه طرفدار هوای گرمتر باشید و چه نباشید، خرید و فروش لباس های سنگین زمستانی ما برای یک پالتو یا ژاکت بسیار راحت است. بسته به جایی که زندگی می کنید، حتی ممکن است بتوانید تنها با یک ژاکت کش دار سبک از بیرون بیرون بروید. مهم نیست که در چه دمایی لباس می پوشید، اکنون زمان آن است که واقعاً اجازه دهید مهارت های لایه بندی شما به خوبی بدرخشد. یقه‌های یقه‌پشتی، ژاکت‌ها، روسری‌ها و دستکش‌ها همگی به هنر لایه‌بندی کمک می‌کنند، که نه‌تنها ظاهری مد روز را به دست می‌آورد، بلکه یک هدف کاربردی را نیز انجام می‌دهد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *